kilimanjaro2020.reismee.nl

Klaar voor de start?

28-02-2020

Lieve mensen,

Bijna is het zover, nog een nachtje slapen en we vertrekken eindelijk naar Tanzania! Een kort nachtje, want we zullen om 7 uur al op Schiphol zijn. Deelnemer Lieven vliegt vanaf Brussel, via Amsterdam, hij mag helemaal vroeg op! Online zijn we ingecheckt, onze stoelen gereserveerd.

Na een jaartje van voorbereiden, goed in conditie komen en blijven, elkaar beter leren kennen en het ophalen van donaties zijn we er nu echt klaar voor en gaan we!

Heel hartelijk bedankt voor de vele donaties die we hebben ontvangen. Alle 6 hebben we het streefbedrag van €2500, = overstegen. Supermooi en alle donateurs en sponsoren enorm bedankt! In totaal hebben we tot nu toe opgehaald het prachtige bedrag van €17,877!Zeer mooi en er komen nog steeds donaties bij. De besteding hiervan gaat in gang gezet worden na ons klim avontuur.

Uit betrouwbare bron is vernomen dat er op dit moment veel sneeuw op de top ligt, dit zal uiteraard erg mooi zijn en ook koud. Onze goede spullen zullen we nodig hebben!

We beginnen eerst warm, heerlijk warm zelfs. Morgenavond landen we in zo’n 30 graden.Kilimanjaro gids Isaya zal ons opwachten op Kilimanjaro Airport, inmiddels een bekende vanwege de 4eKilimanjaro Charity Climb van Doingoood foundation. Het zal een extra warm welkom worden.

Erg leuk dat jullie ons gaan volgen! We gaan ons best doen om jullie op de hoogte te houden op deze manier. Onthoud wel, geen bericht is goed bericht. Het bereik is zeer beperkt en langzaam op de Kilimanjaro. Maar het hele verhaal van onze reis zal hier uiteindelijk te lezen en te zien zijn.

Natuurlijk vinden wij het erg leuk om een berichtje van jullie te ontvangen, voel je vrij om een reactie achter te laten.

Greetz van ons zesjes, Lieven, Joke, Anton, Ilse, Simone en Anneke.

Tot snel vanuit Tanzania!

P.S. Een foto van de Lemosho route die we gaan lopen is te vinden bij de foto’s.

Miranda

Het is bijna zover! Wat spannend. Ook voor het thuisfront, kan ik jullie verzekeren. Ik wens jullie alvast een goede vlucht en kijk uit naar de mooie verhalen en foto's.

Tineke

Spannend, wens jullie mooie start en een prachtige tocht!!

Leo

Simone en ook de rest van de groep: goede reis , veel plezier met elkaar en op naar de top!

Ton

Spannend voor jullie. Het gaat beginnen. Een goede vlucht en een mooie start voor jullie allemaal!

Ineke van der Harst

Heel veel succes voor jullie allemaal. Een hele mooie en spannende tocht toe gewenst.

Jan en Diny

Wij wensen jullie een aangename reis en een warm welkom in Tanzania

Katrien

Ik wens jullie een fijne tocht! Veegeet niet 200 % te genieten van dit avontuur!
Katrien (zus Lieven)

Warren

Anneke, veel plezier en dat je met jouw ervaring een steun mag zijn voor de anderen.

Miranda Maartense

Veel succes met de klim naar boven. Rustig blijven ademhalen, stap voor stap, pole pole. Dan gaan jullie het redden

Anita arends

Hallo, Joke en je reisgenoten.
Wat een onderneming, echt super!!
Heel veel plezier, prachtige dingen beleven en keihard werken en de top bereiken.
Geniet van deze bijzonder “trip”

Patricia Weiss

Lieve Joke en andere klimmers,
heel veel succes, kracht, energie & gezelligheid gewenst! Ben nu al trots!

Barbara

Zet m op luitjes! We zullen jullie volgen! Zorg goed voor jezelf en elkaar en Geniet!! (met een hoofdletter G).??????
En voor Anton een extra?

Sham

Wat een avontuur!! Een mooie tijd met elkaar!

Jacques en Marian

Lieve Anneke en reisgenoten
Wat een geweldige onderneming! Heel veel succes gewenst en veel klimplezier.

Rieneke de Graaf

Lieve Simone en reisgenoten
Heel veel succes , doe voorzichtig, en geniet volop van dit prachtige avontuur!
Ook wij gaan meegenieten, en vinden het net zo spannend als jullie!
Liefs een trotse moeder XX