kilimanjaro2020.reismee.nl

Kilimeters lopen!

Lieve lezers,

De tijd vliegt! Over 24 dagen vertrekken we naar Tanzania! Daar wacht ons het Kilimanjaro avontuur. Gaat het ons lukken om de top te bereiken op 5895m hoogte?

We zijn nu nog flink aan het voorbereiden, de benodigde spullen aanschaffen en ook vooral wandelen. Onze benen klaar maken voor de pittige tocht van 7 dagen.

Op 1 februari hebben we een wandeltraining gedaan met wandelcoach Ton Debets in het mooie zuid Limburg. Heuvels genoeg! Voor het eerst waren we fysiek met ons hele groepje bij elkaar. Erg leuk om elkaar een beetje beter te leren kennen en spreken. Om 10 uur vertrokken we in de stromende regen... goede test voor onze regenkleding en die regen hielt wel een paar uur aan. Mooi om te merken dat de sfeer er niet minder om was. Eind van de ochtend werd het weer droog.

Ton heeft zelf de route gemaakt door het Gulpdal, met startpunt in Slenaken. De route loopt ook door een stukje Belgie. Al wandelend lopen we langs beekjes en bospaden, soms een stuk verhard in totaal 26 km. Het was blubberig en erg nat. Door de regen stond een stukje van de route behoorlijk onder water, even omlopen dus. We maken zo'n 600 hoogte meters, goed voor de spieren en de conditie! De sfeer is goed en het voelt super dat we merken dat we er steeds meer klaar voor zijn om te vertrekken naar Tanzania!

Wil je een van ons nog sponsoren en bemoedigen? Graag! Het kan nog steeds! Door op een naam te klikken kom je op de persoonlijke sponsorpagina van die persoon. We hebben al een heel mooi bedrag bij elkaar voor de goede doelen waar we dankbaar voor zijn! Maar we gaan nog even door met het verzamelen van donaties.

Anton, Joke,Ilse, Simone, Lieven en Anneke

Doel: -Training en onderwijs (educatief en medisch) & girls empowerment bij diverse projecten waar Doingoood foundation mee samenwerkt in Kenia, Oeganda en Malawi.

Nog 24 dagen voor ons vertrek, 29 februari vliegen we!

Hartelijke groet van ons.

Rik van Duijvenvoorde

Lopen, zal hier in ons landje niet meevallen met dit weer! Succes!!